Snížení cen
PPL
Výřezy karoserií

 

Vážení zákazníci,

jako jedni z mála důkladně zkoušíme každý náhradní díl.

Za funkčnost a kvalitu dílů při prodeji ručíme a díly patřičně značíme pro případ reklamace. 

Obchodní podmínky

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 

Prodej

Pro poptávku náhradních dílů nás kontaktujte výhradně osobně na prodejně nebo telefonicky. Je to nejjednodušší a nejrychlejší způsob jak se domluvit a získat potřebné informace - možná se budete divit, na kolik otázek se ještě zeptáme, než se dopracujeme k tomu, jaký konkrétní díl potřebujete nebo zda vaše závada nespočívá v něčem jiném. Na maily a sms poptávky neodpovídáme.

Ceny jednotlivých dílů určujeme podle stavu, počtu ujetých kilometrů a poptávky v závislosti na ceně nového náhradního dílu, případně pořizovací ceny havarovaného vozu. Proto se běžně stává, že cena za tentýž díl se mění a není jednotná.

U lakovaných dílů, jako dveře, nárazníky, blatníky,… se zvlášť ceny určují dle použitelnosti v odstínu nebo nutnosti lakovat. Dále podle prodejnosti konkrétního odstínu, kosmetických vad laku a celkového stavu. Pokud zakoupíte lakovaný díl použitelný ve vašem odstínu, ušetříte výdaje za lakování, čas i starosti. U vozů Škoda jsou odstíny zpravidla přesné.

Při rozhodování mějte zdravý rozum. Zejména u agregátů, které jsou často poruchové, doporučujeme zvážit, zda kupovat díl použitý se zárukou pouze na montáž, nebo nový.  Je velký rozdíl, jestli kupujete díl (například servočerpadlo) na auto, se kterým hodláte jezdit ještě několik let a potřebujete, aby bylo spolehlivé nebo naopak na auto, které budete dávat za měsíc na protiúčet a potřebujete, aby na něm bylo vše funkční. Nový díl je zpravidla několikanásobně dražší a ale někdy se vyplatí jej koupit.

Rádi bychom dále upozornili, že nejsme e-shop a zboží nelze na našich stránkách koupit ani rezervovat. Jedná se pouze o přehled části naší nabídky s konkrétní, případně orientační cenou.

Je potřeba si uvědomit, že každý kus použitého náhradního dílu je specifický a díly ve skladě přibývají náhodně- podle toho jaké vozy určené na náhradní díly skutečně koupíme. Nemůžeme si vybírat kdo, jak, kdy a jaké auto nabourá a nám nabídne. Není to jako v obchodě s novými výrobky, kde se může kdykoli objednat zboží, které dochází.

Vyhrazujeme si právo pozastavit prodej či neprodat díl zájemci, a to i v případě, že je jeho nabídka stále aktivní na našich stránkách nebo na inzertních serverech. Zpravidla to bývá z těchto důvodů:
- díl se poškodil při demontáži, manipulaci,…
- poslední kus se prodal a položka v nabídce ještě nebyla smazána (aktualizace probíhá vždy před začátkem nového týdne)
- díl je již zamluvený jiným zákazníkem. Položka se maže až po té, co je díl skutečně prodán a to i v případě, že je na něj zaplacena záloha.

Pokud si u nás náhradní díl telefonicky zamluvíte, rádi vám jej odložíme, zpravidla na 1-2 dny.  Zákazníkům, kteří si u nás opakovaně díl zamluví a nevyzvednou, tuto možnost pro příště neumožníme.

Zasílání

Náhradní díly také zasíláme přepravní službou PPL po celé ČR a SR, kromě velkých, těžkých a neskladných balíků.  Preferujeme však osobní převzetí, kdy si zákazník díl prohlédne nebo vyzkouší. Jedná se přece jen o věc použitou, o které může mít každý zákazník jinou představu.
Zásilky jsou pojištěné. V případě, že bude díl přepravou poškozený, neprodleně nás kontaktujte, aby se mohla uplatnit náhrada škody. Pokud bude balík zjevně poškozený, pořiďte fotografii poškození a odmítněte jej od doručovatele převzít.
Objednávka pro odeslání zboží přepravní službou je závazná od okamžiku, kdy od zákazníka obdržíme sms s adresou dodání (po předchozí tel. dohodě).
Od zákazníků, kteří si zásilku nevyzvednou (pokud nebude důvodem poškozený balík), nebudeme přijímat další objednávky a kontakt bude uveden jako nedůvěryhodný.

Záruka

Zabýváme se prodejem použitých dílů z ojetých vozů. Prodej probíhá v souladu se zákonem o prodeji použitého zboží, tudíž se na náhradní díly nevztahuje záruka.

Pro vysvětlení:
Hlavním rozdílem oproti režimu „běžného“ prodeje zboží v obchodě je skutečnost, že u věcí použitých nepřichází na straně prodávajícího zásadně v úvahu vznik odpovědnosti za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Pro případ prodeje použitého zboží tedy není zákonem stanovena záruční doba, a pokud prodávající kupujícímu záruku neposkytne (smluvně, jednostranným projevem vůle), odpovídá prodávající pouze za vady, které věc měla v době jejího převzetí kupujícím.


Některé díly nelze vyzkoušet demontované. Jsou sice vyzkoušené před demontáží, ale zákazník nemá možnost se o tom v okamžiku prodeje přesvědčit. Proto záruku dáváme, ovšem pouze na montáž, a to 7 dní od data prodeje. To v praxi znamená, že je potřeba díl namontovat co nejdříve po zakoupení (lépe řečeno, koupit těsně předtím, než jej hodláte namontovat), abyste jej v případě nějakého problému stihli do týdne vrátit.

Reklamace

Vzhledem k tomu, že náhradním dílům věnujeme patřičnou péči, nebývá obvykle důvod k reklamaci. Díly určené k prodeji jsou zkontrolované a vyzkoušené.
Pokud není díl z jakéhokoli důvodu odzkoušený, je označený. Zákazník je na tuto skutečnost upozorněn a jsou mu nabídnuty zvláštní podmínky prodeje a případného vrácení dílu.

Máte-li obavy, že díl nepoužijete nebo vám nebude pasovat, je možné jej vrátit do 7 dnů od zakoupení při dodržení těchto podmínek:
- při koupi je nutné se na této variantě domluvit s prodejcem, protože si zpravidla díl detailně vyfotí, aby nemohl být zaměněn!
- díl musí být při vrácení bez zjevného opotřebení, poškození nebo zásahu 
- na dílu musí zůstat popisek nebo štítek
Vyjímkou jsou řídící jednotky a díly s řídící elektronikou, ty bohužel nebereme zpět. Ověřování, zda vrácený díl není zkratovaný nebo nebyl proveden zásah do programu, by bylo složité a vyžadovalo by další náklady.

Reklamace u dílů zaslaných přepravní službou PPL má následující postup:
- nejdříve telefonicky uveďte příčinu problému a domluvte se na vhodném řešení (výměna dílu, vrácení peněz, dále finanční kompenzaci za tuto událost či náklady na poštovné - v závislosti na tom, na čí straně došlo k chybě)
- díl pošlete zpět na adresu odesílatele
- až po přijetí a kontrole dílu vám bude zaslán jiný díl, případně místo dílu domluvená částka.

Letní pneu

Spotřební díly "za pár kaček":    
puntik 12 Brzdové kotouče        puntik 12 Brzdové destičky        puntik 12 Brzdové bubny a obložení       puntik 12 Tlumiče pérování...